dinsdag 19 maart 2013

Foire aux Vins de Printemps 2013

Zoals altijd kan je me op mijn blog terecht voor het laatste nieuws over de Foire aux Vins bij Auchan in Roncq! Al jaren mijn beste hit via Google samen met mijn overzicht van Italiaanse markten!

Twee keer per jaar vindt er een grote wijn- en champagne uitverkoop plaats bij de grote Franse supermarkten. Kijk in de geschiedenis van mijn blog voor tips en trucs!

De foire is deze week begonnen en loopt tm 21 april. Een mooi moment om eens op-en-neer naar Frankrijk te rijden voor wat boodschappen  Zeker naar Roncq, vlak over de Belgische grens. Prima te doen. Wat ga je verder kopen? Carambars? Roze wc papier? Kaasjes? Laat het me weten!

Hier vind je een overzicht van alle aanbiedingen.
Hier vind je de Coup de Coeur folder.
Hier de Grand Cru folder.

Veel plezier!!!

Geen opmerkingen:

Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn site. Laat gerust een bericht achter!